Для досягнення прогресу у виконанні освітньо-професійних програм закладом освіти вагомим чинником є використання резервів внутрішнього стейкхолдерства.
У ВСП «Рожищенський фаховий коледж ЛНУВМБ імені С.З.Гжицького» відбулась чергова зустріч представників проєктної групи освітньо-професійної програми «Ветеринарна медицина» викладачів Лесі Недопад, Василя Пруса та здобувачів освіти 4-го спецкурсу, які отримали досвід реалізації практичної складової ОПП під час виробничої технологічної практики. При обговоренні ОПП зосередили увагу на важливості побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти через зміни у практичному її компоненті та внесли пропозиції перегляду програм практики з прогнозом на побудову майбутньої кар’єри.
![](http://college-lnuvmbt.kl.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/зображення_viber_2024-03-05_11-24-50-545.jpg)
![](http://college-lnuvmbt.kl.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/зображення_viber_2024-03-05_11-25-08-357.jpg)
![](http://college-lnuvmbt.kl.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/зображення_viber_2024-03-05_11-25-23-314.jpg)
![](http://college-lnuvmbt.kl.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/зображення_viber_2024-03-05_11-25-46-280.jpg)
Для досягнення прогресу використовуємо внутрішні резерви